nl en
Inloggen


Inloggen Registreer
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

CIGO Zevenkamp... Heel veel keuze! Dus laat je verassen....

0

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.


Wat kunt u allemaal doen bij een PostNL Pakketpunt?


We kopen met zijn allen steeds meer op internet. Met onze Pakketpunten spelen we hierop in. U kunt uw aankopen hier laten bezorgen, en ophalen wanneer het ú uitkomt. En bent u niet tevreden over uw aankoop, dan stuurt u die bij een Pakketpunt net zo makkelijk weer retour. 

Op een Pakketpunt kunt u geen briefpost versturen. Daarvoor kunt u terecht bij het postkantoor of de vertrouwde brievenbus. Uiteraard verkopen wij wel postzegels!

PostNL Klantenservice: 088-225 55 55



Hoe kan ik mijn pakket laten bezorgen bij CIGO Zevenkamp?


Bij veel webwinkels heeft u de mogelijkheid om uw pakket op te laten bezorgen bij een PostNL Pakketpunt. U kiest CIGO Zevenkamp als Pakketpunt op het moment dat u uw bestelling plaatst.
Is PostNL al een keer bij u aan de deur geweest om uw pakket te bezorgen? Dan heeft u van PostNL een bericht ontvangen met daarop een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kunt u CIGO Zevenkamp opgeven als afhaalpunt.
 

Waneer kan ik mijn pakket ophalen?


Heeft u een briefje in de brievenbus ontvangen van de Postbezorger dat uw pakket bij ons wordt afgeleverd?
De eerstvolgende dag zal dit pakket bij ons na 15:00 uur af te halen zijn.

Het kan voorkomen dat in de PostNL app een eerder tijdstip aangegeven staat. Uw pakket moet dan echter nog verwerkt worden in ons systeem en hier zijn wij dan druk mee bezig.
Wij verzoeken u vriendelijk om de afhaaltijd na 15:00 uur te respecteren.



Als je onze website gebruikt, krijg je van ons cookies! We slaan geen persoonlijke gegevens op.



Deze website is alleen toegankelijk voor personen ouder dan 18 jaar. Verifieer je leeftijd om verder te gaan.